مدیریت ارتباط با کارکنان

  • کد مطلب: 5204
  • تاریخ انتشار: شنبه 26 فروردين 1396 - 11:35

نویسنده: Stefan Strohmeier -2013

Saarland University, Management Information Systems, Postbox 151150, 66041 Saarbruecken, Germany

journal homepage: www.elsevier.com/locate/humres

ترجمه: بهاره دادیار

چکیده:

این مقاله به طور خلاصه موضوع مدیریت منابع انسانی را معرفی می کند و به برخی از تعاریف و همچنین برخی مفاهیم می پردازد.

مدیریت امور کارکناان حوزه ای است که به اندازه کل حوزه مدیریت قدمت دارد اما به طور طبیعی دستخوش تغییراتی شده است. که خود موجب تکامل مدیریت منابع انسانی شده است. نقطه عطف این تغییر و تکامل جایی است که به جای مدیریت کارکنان مطرح می شود. مدیریت منابع انسانی علاوه بردارا بودن مبانی و مفاهیم مدیریت کارکنان، رویکردهای کلی ترو جدیدتری را در مدیریت انسلانی در نظر می گیرد. مدیریت ارتباط با کارکنان  به منزله یک روند در حال ظهور است. مدیریت منابع انسانی مبتنی بر فناوری اطلاعات است که هدف اصلی آن حفظ روابط با کارکنان است. و حفظ ارزش های آنان با این حال با توجه به حالت اولیه آن و نوظهور بودن مولفه های استراتژیکی را در بر دارد که در این مقاله به روشن تر شدن مفاهیم آن می پردازیم. این مفاهیم از یک طرح کلی که اساس ارتباط با کارکنان و ارتباط با مشتری مشتق شده است به شناخت و معرفی بنیاد نظری و بررسی تحلیلی می پردازد.

ادامه در فایلpdf زیر

downlod

دسته بندی ها